preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kostrena

Login
Vozni red

Školski autobus od 7. siječnja 2020. godine - Općina Kostrena

Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
U kojoj si od navedenih vještina najbolji/najbolja?








Arhiva dokumenata
Raspored zvonjenja

Razredna nastava (1. do 4. razred)

Predmetna nastava (5. do 8. razred)

 

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik 6.2.2023.-17.2.2023..pdf

 ENGLESKI JEZIK

Članovi: Diana Sošić, prof. engleskog i talijanskog jezika
 
               Mia Mihaljević Ivančić, prof. engleskog i talijanskog jezika
 
               Ivona burić Maravić, prof. engleskog jezika
 
Naš moto je poruka Waltera Schwimmera koja glasi:
 
„ Govoriti nečijim jezikom znači krenuti prema njemu, ukloniti zapreke i strahove..“
 
Ciljevi koje smo zacrtali i odlučili prenijeti našim učenicima:
 
-         promicati važnost jezične raznolikosti
-         promicati važnost cjeloživotnog učenja jezika
-         ukazati na mogućnosti koje pruža znanje jezika
-         prožeti znanje jezika u svim aspektima obrazovanja
 
Možemo se pohvaliti da:
 
-           uspješno provodimo temeljne odrednice HNOS-a kako u ranom učenju engleskog jezika od 1.do 3. razreda (učenje kroz igru u ugodnom razrednom ozračju), tako i u višim razredima gdje kroz raznovrsne aktivnosti i projekte učenicima omogućavamo aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu
-           u izbornoj nastavi talijanskog jezika od 4. do 8. razreda sudjeluju svi a. i b. razredni odjeli
-           svake godine obilježavamo Europski dan jezika (link slike)
-           svake godine provodimo školska natjecanja iz engleskog i talijanskog jezika
-           svake godine donesemo i ostvarimo godišnji plan rada aktiva stranih jezika
-           u školi djeluje Županijsko stručno vijeće talijanskog jezika za osnovne škole koje redovito održava aktive (voditelj Diana Sošić, prof. engleskog i talijanskog jezika)
 
OUR ENGLISH LIBRARY - prije dvije godine (2006.) oformili smo knjižnicu na stranom jeziku kojom se služe naši vrijedni čitači.  Knjige su dijelom donacija profesorice Mihaljević Ivančić, a dijelom dobrovoljnih priloga samih učenika naše škole. U šk. god. 2006./07. u četvrtim razredima izabrani su i najuspješniji među njima - Davina Simper (4.a) i Teo Daskijević (4.b), a posebno ih je nagradila njihova učiteljica. Na posebno izrađenom plakatu bilježimo što je tko pročitao, te kako mu se knjiga dopala (smjalići su za to izvrsna stvar!)
Naša Davina nanizala je još jedan uspjeh - osvojila je knjigu za prijevod teksta s engleskog na hrvatski, na natječaju Školske knjige u Modroj lasti.
 
DODATNA NASTAVA - organizirana je za učenike 5., 7. i 8. razreda. Bavimo se različčitim aktivnostima: čitamo, pišemo, igramo se, pjevamo, ...
 
Krajem šk.god. 2004./05. opremili smo našu učionicu i kabinet za strane jezike računalom, skanerom, pisačem, web kamerom, zvučnicima i LCD projektorom. Nadamo se ostvariti međunarodnu suradnju sa školom iz Oxforda, pa evo već duuulje vrijeme pišemo, mijenjamo, odustajemo i iznova započinjemo. Vjerujemo da ćemo na kraju ipak nešto iznjedriti!
 
Dvije šk. god. grupica učenika sadašnjeg osmog razreda (E. Ćiković, T. Milić) smišljaju, vrlo uspješno, i podlistak na stranom jeziku u našem školskom listu "Broštulin".
 
Nastava engleskog jezika u nižim razredima
 
U našoj školi engleski jezik se uči već od prvog razreda. Poznato je da je najistaknutiji cilj nastave engleskog jezika razvoj usmene i pisane komunikacijske kompetencije. Međutim, znamo i da su djeca mlađe školske dobi tek u početnoj fazi ovladavanja materinskim jezikom. Zanimljivo je da tijekom ranog i neosviještenog učenja engleskog jezika djeca mlađeg školskog uzrasta istovremeno s materinskim usvajaju strani jezik. Ona intuitivno i bez inhibicija prihvaćaju nove glasove, ritam i intonaciju. Radoznali su i otvoreni te im učenje i imitacija ne predstavlja poteškoću.
Od prvog do trećeg razreda naši učenici uče po programu Building Blocks. Naglasak u nastavi tijekom ranog učenja pokušavamo staviti na govornu komunikaciju te se trudimo znanja i kompetecije razviti posredstvom mimike, geste, pokreta, likovnog izraza, igre i pjesme. Učenici rado sudjeluju i marljivo izvršavaju takve nastavne zadatke što rezultira dobrim rezultatima i uspjehom. 
 

 


 

TALIJANSKI JEZIK

 
Važnost učenja drugog stranog jezika naši su učenici shvatili veoma ozbiljno i u velikom broju se uključili u nastavu talijanskog jezika.
 
Kako bi nastavu učinili što zanimljivijom i omogućili učenicima da kroz raznovrsne aktivnosti upoznaju jezik, kulturu i običaje tijekom školske godine organiziramo posjete talijanskim osnovnim školama i centru zajednice Talijana gdje učenici imaju priliku čuti izvorne govornike.
 
Svake godine prigodno obilježavamo Europski dan jezika, kako na razini škole tako i sudjelovanjem u manifestacijama u gradu Rijeci.
 
Ove godine reliziramo projekt pod nazivom Poznata talijanska imena u nazivima riječkih ulica. Cilj ovog projekta je upoznati važne osobe iz talijanske kulturne baštine. Time ostvarujemo i jedan od zadataka HNOSa, a to je međusobna povezanost nastavnih premeta.
 
Nastava se izvodi po programu Vieni con me (Školska knjiga) i Adesso tocca a te (Profil).
 
Nakon pet godina učenja učenici postižu razinu A1+ što je usklađeno s ZEROM (Zajedničkim europskim referentnim okvirom).



preskoči na navigaciju